So! Fit Pregnant

Ćwiczenia w ciąży są niezbędne, by utrzymać ciało w dobrej formie. Ruch usprawnia układ oddechowy i krążenia, poprawia przemianę materii a także pozwala utrzymać prawidłową wagę i piękną sylwetkę. Kobiety w ciąży powinny regularnie ćwiczyć, ponieważ dzięki temu łatwiej zniosą ciążę i poród.

Trening obejmuje ćwiczenia z elementami yogi, pilates, stretching, ćwiczenia oddechowe, relaksacyjne, wzmacniające.
Ważne! Każda przyszła mama przed przystąpieniem do ćwiczeń powinna wcześniej skonsultować się ze swoim lekarzem ginekologiem-położnikiem i zapytać o możliwość uczestnictwa w treningach.

Co możesz osiągnąć:

  • utrzymanie formy poprzez dobór odpowiednich ćwiczeń i ich intensywności
  • rozpoczęcie aktywności fizycznej w celu przygotowania do aktywnego porodu
  • nauka prawidłowego oddychania

Gdzie ćwiczymy:

  • siłownia
  • Twój dom

Wybierz najlepsze rozwiązanie dla Ciebie

Pierwsze spotkanie zawsze gratis!

Pojedyńczy trening indywidualny

119 zł

/za zajęcia

pakiet 10 treningów indywidualnych

99 zł

/za zajęcia

pakiet 10 treningów w grupie 3-osobowej

59 zł

/za zajęcia / od osoby